26 Ocak 2014 Pazar

Karayipte Korsanlık Maceram

Şanı büyük Osmanlı devleti hint-karayip seferlerini kaybedeli 2 sene olmuştu..Sağ kalan 3 5 kişiden biriydim.kaderde amınakodumun Hintlilerine esir düşmekte varmış..allahtan barbbossa adlı Gavatın biri beni satın adlıda kurtuldum.adamlar resmen fare kokuyor amk…

gemşnşn ismi kara incimi neymiş isme bak amk eskiden jack diye bir kaptanınmış sonra hainlik etmiş bu bizim barbossa..ama gemiyi görmeniz lazım motorlu yelken sistemi icat edilse anca bu kadar hızlı gider bir gemi yalnız gemide gece garip olaylar oluyor amk geçen yine saat akşam 8 9 aşağıdan rom çalıcam biraz demlenicem anlıyacağınız. Neyse yine indim mahsene aldım 2 3 şişe rom ordan yüzüne mercan yapışmış manyağın biri duvardan koptu çıktı amk.dedim noluyor dedi ben eski kaptanıyım bu geminin geminin eski kaptalnları gemiyle çürür dedim hasiktir sen bizim çorumdaki dana işkembesi bile olamasın hassiktirden sonrasını anlamadı tabi geri çekildi geminin duvarına amınakoduğumun moruğu.

neyse aldım işte romu çıktım yukarı baktım millet kudurmuş amk şarap içiolar içlerinden geri çıkıyor filan amk barbosaya dilim dönmediği için barboros diyorum kaptana tabi dedim ‘barboros What's going on here’ tabi şimdi aranızda anlamıyanlar olabilir o yüzden Türkçeye çeviriyorum.dedim Barbaros ezana dis mi attınız noldu size ağzınız götünüze dönmüş.Ezan kelimesini duyunca şaşırdı tabi amk kaptanı.Biz lanetlendik.dedim tabi lanetleneceniz 3 yıldır amınakodumun denizindeyiz abdest mabdest alamıyoz dua et kafan kopuk gezmion amk tabi bu bu laflardan sonra beni tam doğruyordu Allahtan pazarda bana çok para saydıda bi an ona acıdı amk.Sen Türksün dimi dedi.evet dedim 10.yıl marşını söylemeye başladım baktım kimse eşlik etmiyince sustum amk dedim kaptan az karaya çekinde 2 toprak öpek amk.zaten dedi lanetli paraları geri toplamamız lazım dedim sikerim lanetini 2 rekat namaz kıl bişeyin kalmaz 2 rekattan sonra öyle bir tokat yemişim aklınız durur.tabi sinirlendim dedim barboros siktirme belanı aşağıda mahsende yamyam tanıdıklarım var sikerler belanı.tövbe haşa çekerek odasına girdi amk neyse olayı büyütmedim barborosla aramı iyi ttmam lazım İstanbul biletim o çünkü..

neymiş amk bütün parayı toplamışız bi tane para kalmış oyüzden o adaya gidemiyomuşuz.Dedim sikerim amına kodumun dünyasında bi tane paramı arıycaz.yalnız gecelri ben insan olarak kalıyorum ya acaip gıcık gidiyorlar amına kodumun gavurları..neyse zaten köle pazarında kalsamda bundan iyi bi hayat olamazdı amk.dediler ingiiz kralının kızımı ne varmış para ondaymış onu açırcaz Barbaros beni seçti amk sen kaçır diye çorumda bi kaç denemem vardı tabi ordaki tecrübelerimide kullanarak bişeyler yaparız barboros sıkma canını dedim bişey dedmeden odasına girdi amk insan bi eyvallah çeker dedim.neyse indim gemiden limandaki diğer kaptanlara soruyorum dedim bu kralın kızı nerde nerden bulabilirim üstümde 3 yıldır değiştirmedğim kıyafetlerim vardı kahkaha attı amk korsanları ne yapıcan kralın kızını dediler bana istanbulda keseci rıza derler banyoda eli yetişmiyomuş iki kese atıcam dedim anlamadılar tabi amk neyse bunlarla zaman kaybedemezdim kaçırmam lazımdı kralın kızını gemideki mahluklar sikmemek için gün sayıyor zaten.gittim vardım han kapısına baktım kapı kilitli açın ulan ben geldim.kız balkondan baktı korsan olduğumu anlıyınca kaçtı amk ne uğraştırıyon beni amk dedim neyse gittim yaka paça tuttum bunu limandan gemiye binerken o kaptanlarda ordaydı napıyon lan dediler dedim deniz suyuyla kese atıcam inandı amk salakları bu gavurlar ne kadar salak oluyordu..dedim al kpatan geitrdim sana kızı kaptan sevineceği yere kızdı amk.ulan andaval ben sana kızı kaçır dedim anasını niye getirion dedim hassiktir bütün İngiliz donanması peşimizde neyse kadından özür diledik içi görünen arkadaşlarla bi kaç hokkabazlık yaptık gönderdik bunu amk kız meğersem will turner diye bi adamla bi yerlere kaçmış dedim buluruz kaptan.sayılı gün azalıyor bulmamız lazım dedim siktir et sen böylede yakışıklısın e biraz yavşamam lazım yine gitti odasına amk bu barborosda ne yüzsüz adammış

neyse bulduk kızı aldık parayı gidiyoruz adaya barboras çok heyecanlı amk biraz neşelnsin diye dedim barboros ya sgsgs.yüzü ekşidi ne dedi ananın amı dedim gülmedi amk ne barbarosmuş will ibnesi de yakışıklıymış amk insan 4 yıldır gemide kalınca böyle değişik fantezilere kayabiliyor.geçen mahsendeki çürümüş dedeye zorluyan vardı ben iyiyim yine amk.Neyse gittik adaya koyduk altınları filan bi tane bakire kız kanı lazımmış herkes bana baktı dedim sikerler orosbuçocukları rus gavurları akıtamadı bu kanı sizin gibi 3 çakalmı akıtacak neyse kafası klıç balığına benziyen bi adam tuttu kesi az elimden barboros bi mutlu görmeniz lazım çıktı ay ışığına yine döndü iskelete amk ne bozuldu ama ahahaha.dedi sen bakire değimlisin dedim dioblo sikerim belanı yavşak.geçen mahsende dayıyla muhabbet biraz ileri gittide ehe ehe.korsanlar bi ıyy çekti dedim ne varlan pezevenkler.derken arkamızdan ibnenin biri çıktı değişik bi şapkası var adı jackmiyimiş neyse.dedi son para bende bak jack daşşaklı hemen geçtim jackin arkadasına var mı ulan dedim jacka yan bakıcak delikanlı.jack döndü bu kim amk senaryoda bu yoktu dedi.neyse johnny dedim çaktırma devam et neyse bu jack in arkasına bütün ingilzi donanması aha dedim bunlar atar beni istanbula dedim Barbaros yolda deniz anası sikiyor jack abi ne diyon amk der gibi yüzüme baktı.pis bu dedim sapık kaka anladı böyle diyince tabi bilmiyor korsanlığı...

Neyse jackin yanındayım tabi yine siyah incideyiz amk.acaba istanbula bu gemiyle gitsem padişah bana harem açarmıydı.amk sesli düşünmüşüm jackin adamları üstüme çullandı sonra geri bıraktılar amk balık hafızalı adamlar 3 saniyede her şeyi unutuyorlar.not:geminin mahsenindeki dede yok ortalıkta amk dedim jack aşağıda bi dede vardı.sağlamdı filan göz kırptım tabi.bu sinirlendi amk anlayınca dedi o willin babası hasiktir dedim wilin babasınımı siktik.yok yani muhabbeti filan iyiydi amk.haaa dedi amk gemisinde willin havasından da geçilmiyor korsan çocuğu ya kralın kızınıda düşürdü zaten keyfine diyecek yok bende bitane papağan var burada onla konuşuyorum buna küfür öğretiyorum will ile kralın kızı öpüşürken yanlarına gidiyor wilin kamış ötmüyor wilin kamış ötmüyor diye bağırıyor bi gülüyorum amk tek eğlencem bu zaten neyse bi tane söylenti var bu arada tabi uçan Hollandalı mı ne bi gemi varmış jacki arıyormuş borcumu varmış bu jackin ne jack düşündü borcum karşılığında will ile seni gemiye vercem benim için fark etmez de wille sağlam koydu amk cinesinden ayrılıyor ya neyse akşam bitane ahtopot geldi uzaktan bakıyorumya görmüyorum tabi ağzım sulandı oooo jack akşama ahtapot mu var dedim enfes Oktay ustayı arada ahtopot çevirme yapmayı öğrenelim amına koyum dedim neyse vardım yanlarına baktım bu ahtopot uçan hollanlanın kaptanı dedi sen bizimle geliyorsun ve tabi bay törnır sende.gemiye vardım bi baktım bu bizim mahsendeki dede burada dedim dede hayırdır.Dedi ben 20 yıldır bu gemideyim e dedim ben kara incide kime zorluyodum bastı gitti amk niye iplemionuz lan beni..neyse will yarinden ayrı kaldı ya dayanamıyor kaçıcak amk yalnız bu bizim ahtopot kaptanında bi anahtar var kalpini açıyormuş onu da alacak amk dedi rıza yardımın lazım dedim oldu bil.Amına kodumun çocuğu gemideki dansöz kıyafetlerini giydirdi güvertede oynatıoy amk bumu yardım isteğin bine güya be oyalıyacam bu kaçacak yariyle buluşacak dedim sikerler Yüzü köpek balığına benziyen bi adam ‘’polis de iyice cemaatin oldu yeaa d’’ dedim ne dion amk dedi dedim kaçıyor işte will yakalyın.will bana baktın el işaretiyle filan sonra görüşürüz çekti ama kçatı yinede iben bizim ahtapot kaptan çok sinirlendi yalnız iki okudu üfledi geminin altından bişey çıktı baktım kocaman yaratık amk dedi şimdi gör sen alçak jack dedim kaptan sende az değilmişin ha..buda cevap vermeden yürüdü gitti amk giderken arkasını döndü karaya çıkıyoruz dedim oh be..
neyse amk çıktık karaya baktım will ile jack dövüşüyorlar amk.gemidede bi fıslıtı duymuştum bu ahtapot kaptanın kalbi cidden kutudaymış fırsattan istifade hacılarsam bu kalbi sultana götürürdüm amk.dünya donanması bizim elimizde olurdu kimbilir belki prevezenin,venediğin amına bile koyardık..neyse baktım bunlar vuruşuyor dedim hazır bunlar kavga ederken şu kralın kızına iki yaslıyım gittim yaslandım arkasına bacım Eminönü 2 kişi dedim yüzüme baktı anlamsızca .dedim pardon hikayeler karıştı.neyse bizim tayfada indi gemiden kalbi arıyoz amk tabi sözde herkes kaptana götürmek için aryıor herkesin içinde kendi bi planı var..neyse kalbi buldular kaçtılar amk bizde atladık Hollandalıya bi an heyecanlandım yelkenler fora gaza geldim dayanamdım derken kaptan geldi noluyor sana dedim kaptan b tur binebilirmiyim yine cevap vermedi amk neyse kara inci jet gibi yakalıyamıyoz amk dedim kaptan sal şu yaratığıda siksin bi belalarını neyse saldık hayvanı o biraz yavaşlattı geçtik arkalarına saldırıyoruz,fatihin topları,fatihin topları.o ne cenktir ama neyse bu will kralın kızı filan kaçtılar bende baktım Hollandalı yenildi atladım jackin gemisine dedim çaktırma panpa casustum ben amk yine mi sen dercesine bi bakış attı neyse bu salak jack gemide kaldı yedi canavar tabi bunu.neyse çok üzüldü herkes amk tikky wilide kralın kızına trip atıyor neymiş sen niye öpmüşün jacki ulan adam milli olmadan gidicek hayır işlemiş işte kız neyse dediler ölüler diyarına gidicez jacki kurtarıcaz dirisi bitti bide ölüsünümü arıycaz ruhunu siktiğimin dedim baktılar geri önlerine döndüler amk.neyse uff dedim hadi gidelim kurtaralım amk.neyse gidioruz ölülerin diyarına yalnız yanımızda zenci bi kızda geliyor dişleri biraz çirkinde olsun gideri var hani..

neyse gittik ölüler diyarına baktım jack 3 5 yengeç bulmuş getiriyor kara inciyi dedim helal olsun be kesin Kayserili.jacki gördü ya will dellendi amk kralın kızıda az orosbu değil hemen sarıldı tabi jacka amk tayfayı kurdum herkese bi görev verdi banada gemideki hayvanların bakımını yükledi.dedim gemide hayvan yok amk ne ayak baktım millet gülüyor dedim hayvanlara bak derken başka bişeymi ima etti spoirler mı verdi amk kaptanı neyse atladık inciye gidiyoruz geri dünyaya dönücez.bende aşağıda papağana istanbulun fethini filan anlatıyorum bi anda gemi sallanmaya başladı heralde kralın kızıyla will turner barıştı işe başladılar neyse takmadaım bi anda gemi ters döndü amk aaaa sikerler ne var çıktım yukarı napıyonuz lan baktılar yine cevap vermediler ak bazen kendi kendime konuşuyo gibi hissediyorum bu gemide sikerler zaten jack söz verdi istanbula atıcakmış beni gitmeden önce millete bi ayar vermek lazım.neyse akşam oldu gittim bu kralın kızının odasına Osmanlıda çerilerin hiç evlenmediğinden filan bahsettim baktım uyuyor amk fırsat bu fırsat attım eli füzelere.yüzünü çevirdim siktir çekmem bir oldu meğersem bu bizim jackin sağ koluymuş.neyse kaçtım gittim amk iki üç rom çaldım tabi tek başımayım buralarda zaten kimsem yok.baktım arkadan sesler geliyor bizim will ile kralın kızı cilveleşiyorlar amk kralın kızı jacki atlatmamız lazım filan diyo dedim giderayak şunlara bi vuruyumda.içim rahat döneyim Osmanlıya neyse dedim jack böyle böyle jack boş dururmu attı bunları denize amk dedim jack aferin yine silkemedi amk kaptanı dedim beni dövdüler abi dedinde seni gittim pezevenklerin elinden aldım anlamdı amk…

burada sular çok soğuk insan geçmişini bile hatırlıyamıyor esir düşmeden önceki hallerini bile..hergün dayak yiyoruz hergün farklı işkenceler.evet esir düşeli 3 yıl oldu mavi Marmara gemisini bilirsiniz o gemiyi israile ulaştıracak askerlerdik.. bastı İsrail gemimizi 8 adamımızı kaybettik 2 kişi esri oldu bizi öldü diye bildirdiler ailemize hayatının başlangıcı gibi sonuda denizde bitti..oysa ne çok severdim ben denizi her yaşım denizde geçmişti deniz kendine sadık birinin canını alabilirmiydi hiç ? ah evet soğudu sular hergün yapıyorlar bu işkenceyi en kötüsüde bu zaten buz gibi sular ayaklarımızın altından veriliyor sular donuyor haliyle ve ayaklarımızda çöl ortasındaki israilde donuyoruz ne kadar acımasız bu gavurlar ?Evet adım Mehmet binbaşı mavi marmarada esir düşen askerlerden biriyim burada bişeyler kurgulamaktan başka bişey yapılmıyor zaten.ve galiba ölümüm yakın olsun türk askeri esir düşeceğine ölmeyi yeğler.operasyona çıkmadan 1 gün önce izlemiştim karayip korsanlarını ne güzel filmdi hep böyle bir film yazmak istemişimdir belki de başarmışımdır..

not:ben 2010 yılındaki o baskından esir olan Mehmet binbaşı belki birine ulaşırda bu hikayeyi paylaşır maksadıyla böyle bişey kurguladım.ki eğer birileri bunu okuyorsa muhtemelen şehit olmuş olacağım.Türk milleti hakkını helal etsin


ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder