25 Ocak 2014 Cumartesi

Kısa Hikayeler - Vol. 2

Beyler evet biraz önce başımdan geçen olayı anlatıyorum: 

Lan eve yenı geldım saat 1 bucuk falan. Yataga yattım uyuycam hafıften mayıstım boyle semelık falan oldu gozler gıtmeye basladı odada bırı belırdı amk koorktum soka gırdım o an . Amk bırı ayagımdan tutup cekecek o kadar yaklastı ayak ucuma . Amına kodoom senmısın benı korkutan sankılot van dam teknıgıyle tekmeyı bır koydum ananı sıkıyım caprazımdakı yurus bandının ustune dogru uctu ayaga kalktım gittim üstüne kaldırdım boğazından bu o arada bşyler geveliyo tabi ben hiç takmıyorum şimdi siktim seni dedim tam vuracam annem. Meger ustumu ortmeye gelmıs. Şimdi babamı uyandırdı sanırım beni bu yaptıklarım yüzünden ödüllendircek arabaya bindik beyler bir ormana doğru gidiyoruz sanırım piknik yapcaz ama babam silahını yanına neden aldı hala çözemedim .olum arabadan indik biraz karanlık ama babam iyi biryer biliyor heralde ormanın derinliklerine doğru gidiyoruz annem niye bana sarılıp ağlıyo anlamadım tekmem çok sert geldi travma geçiriyor sanırım ev
İnci Sözlük Hikayeleri, Hikaye Arşivi, İnci sözlük efsane hikayeler, inci sözlük hikaye arşivi, komik hikayeler, inci sözlük komik hikayeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder