9 Ocak 2016 Cumartesi

Az Önce Başıma Gelen İbretlik Olaylar Silsilesi

evde 6 kişiyiz 3'ü kız 3'ü erkek. ben pc başında siz panpalarımla takılıyorum bunlar içeride muhabbet. tanımıyorum zaten kızları akşam içicez o ara yanaşırım ben onlara diye önce uzak duriyim dedim.

sikim kaşınmaya başladı odamdayken attım elimi kaşımaya başladım haşır huşur sonra kafamı bir sağa çevirdim kızın teki bana bakıyor. hemen kafasını çevirdi döndü gitti. ulan nasıl utandım sonra dedim sikerim bunun için canımı mı sıkıcam. sonra tekrar oturuyorum pc'ye dalmışım odaklanmışım sikimi kaşıyorum ama kaşıdığımın farkında değilim o kadar tatlı kaşıyorum ki derken, sağ tarafa bir baktım amk yine aynı kız yine bakıyor . hemen uzaklaştı kaçarcasına . ulan yuh amk bu kadar mı olur adımız abazaya çıkıcak sikeyim dedim.

aradan 30 dakika geçti sikim nasıl kaşınıyor fena pc'ye dalmışım yine bu sefer işimi garantiye aldım sağ tarafa baktım kapıya biri yok. attım elimi kaşımaya başladım derken arkamdan bir kikirdeme sesi bir döndüm kız arkamdaymış. çantadan bir şeyler alıyormuş içeri girmiş farketmemiş amına koyim yuh dedim bu kadar olur.

şimdi fena halde götüm kaşınıyor kaşımaya korkuyorum beyler o derece

2 yorum: