1 Temmuz 2016 Cuma

Telefonumun Bataryasını Isırdım



Oncelikle S.A. beyler. Hemen basima gelen bu salakca olaya geceyim. Benim telefon boktan bisey. Galaxy Young mudur nedir amk ! Benim tel dokuluyor babam kendine samsung j5 aldi. Tamam alsin hakediyor. O besliyor, o bakiyor bize. Sonra annemede aldi. Samsung j7 amk bende bna aldi sandim sevindim.


Simdi saadede geleyim. Ben Hearthstone oynayan bi panpanizim. PC bozuk olunca pc den oynayamiyorum. Bende annemin tel e yukledim. Ama annemin tel de internet yok. Bende benim tel de wifi yi aciyorum. Annemin telden baglanip oyuna giriyorum. Benim hatta turk telekom. Bu anasini siktimin aveasi zaten boktu. Turk telekomla birlesti internet daha da boka sardi. Ulan oyunu oynarken en az 1-2 kere baglanti kopuyor, ben kanser oluyorum, 1 oldu 2 oldu 1 hafta boyle oldu. Rank girdim tam da 6. rank a atlayacagim. internet gene gitti. O sinirle benim teli duvara firlattim. Amk tel i hala calisiyordu. Baktim boyle olmayacak sinirle bataryayi cikardim. Agzima alip dislerimi sikistirmamla agzim yanmaya baslamaz mi. Ama boyle bi yanma yok. Kostum orucluykende suyu ictim. Annem gordu. Su serpiyo falan. Sondu ama konusamiyorum. Yandi amk agizi. Hastaneye gittik agzima bi sivi verdiler gargara falan yaptim. Yaklasik 2-3 hafta pek konusamiycam.
-hayat zor be usta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder