24 Ocak 2014 Cuma

Güvenliğin Bana Verdiği İnanılmaz Ayar

ilk kez kız sikecekken rezil oldum 

kısa panpalar. bundan 5 sene önce ama dün gibi hatırlarım.
17 yaşındayım o zamanlar. sonunda turnayı gözünden vurmuştum ve aklıma da koymuştum ben bu kızı sikecektim. aşktan meşkten anlamam o zamanlar aklım fikrim sikiş. okuldan ayarlamıştım kızı patlak diyorlardı. kipa'nın orda ormanlık bi yer vardır izmirli olanlar bilir oraya götürdüm kızı. ıssızdır tenhadır yani. ilk önce öpüştük koklaştık sonra elimi yavaş yavaş bacaklara götürdüm baktım izin veriyor ordan da sıcak olan kısma yani amcığa götürdüm baktım yine tık yok elimi daldırdım amcığa hafif inlemeler eşliğinde amıyla oynuyorum. herşey çok güzel gidiyor. aklıma amını yalamak geldi. hay aklıma sokaydım da bu düşünce gelmeseydi o anda.

çıkardım eteğini başladım dillemeye. amın tuzlu olduğunu bilmiyoruz tabi. midem bi bulandı beyler anlatamam yani. kız zevkten ölüyor ama ben de ölüyorum. midem kaldırmıyor kusacam nerdeyse ama durduramıyorum kendimi. sonunda foşş diye çıktı sabahki yediklerim. kızın üstüne başına kustum. kız da iğrendi tabi ne yapıyon be salak diyor bana. lan dedim amını tuzlamışsın gelmişsin sikmeyelim diye bi de ne yapıyon diyosun delirtme bak beni dedim. arkadan gülme sesleri gelmeye başladı. aha dedim şimdi sıçtık. meğer ordaki güvenlik yarım saattir bizi izliyomuş ne yapıyo bunlar diye. pişmiş kelle gibi sırıtmış napıyonuz siz diyo bide kafir pezevenk. dedim yok bişi midem bulandı yeşillikleri seyrediyoruz dedim. öyledir öyledir hadi gidin burda fazla kalmayın dedi. bizimki de oturuyor orda üstüne kusulmuş halde, sen burda bekle dedim. gittim kipadan 20 liraya pantolon aldım giydirdim kıza. iyi ki yanımda para var amk. giydikten sonra bir daha görüşmeyelim dedi tamam amk görüşmeyiz dedim. bindirdim dolmuşa gitti. güvenliğe de sinirlendim amk attı tepem tabi. gittim yanına ben konuşmadan baktım bana öğüt vermeye başlıyor miden kaldırmıyosa yapmıcan olum diye. lan dedim sus pezevenk sikecem seni kovdurtacam burdan diye yerden ne bulduysam atıyorum. daha kızı sikemiyon beni mi sikecen diyo bi de laf sokuyo götveren. ulan zaten rezil olmuşuz kıza sikemedik diye. söve söve gittim eve oturdum . açtım ferreyi çektim osbiri. kurban olun siz elizabethe osbire devam.



Yazar : kuponcueleman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder