25 Ocak 2014 Cumartesi

Kısa Hikayeler - Vol.1

En Kral Salaklıklar Vol 1 : beyler son sınıf öğrencisiydim. iş görüşmelerine gitmeye başlamıştım. 
baya taşşaklı bi yazılım firmasında yazılım geliştirme müdürüyle konuşmaya başladık.
adam cv'mi felan okudu. orada yazanlardan baya etkilendiğini söyledi. 
bir kaç soru sordu. kağıt kalem çıkarıp. neyse işte yapıyorum felan. 
ama bu sırada odada çok keşif bi tak kokusu var. hacılar o gün öyle bi ishal olmuşum ki arkaten işiyorum.
yazın sıcağı, üzerimde takım elbise.
odadaki kokunun benden geldiği besbelli. benim girmemle geldi çünkü koku.
ve kağıda mülakat sorularını yaparken, öldürücü darbeyi vurdu bizim büzük.
cayıııır cayıııır arkaü durduramıyorum sevgi koyim.
zaten acayip stres olmuşum amk. sonra artık sinirden gülmeye başladım.
herifde gülmeye başladı. herif tutamadı kahkaha atmaya başladı.
çıkıp tuvalete gittim. boxerımı çıkarıp çöp tenekesine attım. sonra adamın yanına gitmeden bastım gittim abi.
buradaki mallık o ishal halimle çıkıp iş görüşmesine gitmemdi.

özet geçeyim: iş görüşmesi sırasında ossurukla karışık donuma sıçtım a.q
-tarrak hasan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder